مجموع نظرات: ۳
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
۰ نفر

جزیره کیش با وجود چشم‌اندازهای بی‌نظیر از طلوع و غروب و سواحل تماشایی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب کشور است که هتل‌های خاص بسیاری برای اقامت دارد.

هتل کیش

جزیره بیضی شکل کیش با وسعت ۹۰ کیلومتر مربع یکی از زیباترین جزیره‌های خلیج فارس در استان هرمزگان است که سالانه بیش از دو میلیون نفر را به‌سمت خود می‌کشاند. تور کیش یکی از محبوب‌ترین تورها، به‌خصوص در فصل پاییز و زمستان است. کیش جاذبه‌های متعددی از تاریخی و طبیعی گرفته تا مراکز خرید و تفریحات آبی دارد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک بار در عمر خود به آن سفر کنید. در سفر به این جزیره نیازی نیست نگران اقامت خود باشید؛ زیرا هتل‌های متعدد و منحصربه‌فردی در کیش وجود دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خاص‌ترین هتل های کیش آشنا کنیم.

هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل پنج ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش در منطقه‌ای بکر با اکوسیستم طبیعی واقع و در دو فاز هتل روی آب و هتل طبقاتی ساحلی احداث شده است. رستوران (رستوران خورشید روی دریا، رستوران ساحلی و رستوران تاج ترنج)، لمکده سنتی ساحلی، کافی‌شاپ و فست‌فود ساحلی روی دریا با دید بسیار عالی از غروب و آب‌های آزاد خلیج فارس، سالن اسپا و ماساژ با اتاق‌های دارای کف شیشه‌ای، استخر، سونا بخار و جکوزی، سالن ورزش روی آب، خانه بازی کودک، سالن بازی ساحلی (بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی)، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، اجاره خودرو و کانتر گردشگری از جمله امکانات این هتل منحصربه‌فرد هستند.

تمام ۱۰۰ سوئیت هتل ترنج روی دریا قرار دارند و کف آن‌ها شیشه‌ای است تا مهمانان بتوانند از داخل اتاق، کف دریا را ببینند. این سوئیت‌ها با یک اسکه چوبی یک کیلومتر به هم متصل شده‌اند و چیدمان نهایی آن‌ها از بالا تصویر یک بته‌جقه روی خلیج فارس است. از جمله خدمات رایگان تمام اتاق‌های این هتل می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP، صبحانه بوفه، مینی‌بار، اینترنت، مبلمان، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، میز تحریر، تراس و سرویس روزانه به مراکز خرید اشاره کرد. هتل ترنج کیش در نزدیکی جاهای دیدنی کیش قرار دارد و شما می‌توانید به‌سادگی خود را به مرکز شهر و مراکز خرید برسانید.

جالب است بدانید هتل ترنج به‌دلیل ساخت اصولی، تندیس ویژه اولین و تنهاترین هتل دوست‌دار و حامی محیط زیست را از طرف سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرده است. در این هتل دریایی دو جزیره مصنوعی ساخته شده است تا محلی مناسب برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی باشند. تماشای مناظر فوق‌العاده زیبا از طلوع و غروب، دریا، امواج، رقص ماهی‌ها، لاکپشت‌ها، مرجان‌ها، ساحل و فضای سبز در این هتل، خاطره سفر شما را به کیش جاودانه خواهد کرد.

هتل داریوش کیش

۵ هتل خاص کیش که در سفرتان باید تجربه کنید

هتل بزرگ و لوکس پنج ستاره داریوش با الهام از طرح تخت جمشید در زمینی با وسعت ۱۲ هکتار در شمال شرق جزیره زیبای کیش در سال ۱۳۸۲ توسط بهترین معماران ایرانی ساخته شده و دارای ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کاباناهای مجلل با چشم‌انداز دریا و باغ است. نام این هتل را داریوش گذاشته‌اند؛ زیرا همه اجزا در ساخت آن از تندیس‌ها و ستون‌ها گرفته تا سنگ‌نگاره‌های محوطه و داخل عمارت برگرفته از ساخت کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید هستند. هتل داریوش کیش در فاصله بسیار اندکی از پارک دلفین‌ها، یکی از محبوب‌ترین دیدنیهای کیش قرار دارد.

در زمان اقامت در هتل سه طبقه داریوش کیش حس می‌کنید که در یک موزه حضور دارید. این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است و از جمله امکانات آن می‌توان به روم‌ سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌نت،‌ خشک‌شویی، صبحانه و ناهار در اتاق، تبدیل ارز، اجاره ماشین بدون راننده، ترانفسر فرودگاهی رایگان، دستگاه خودپرداز، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، صبحانه بوفه مجلل، کافی‌شاپ (آتوسا و کافه استخر)، رستوران (غذاخوری آپادانا و غذاخوری پاسارگاد)، ساحل اختصاصی، دسترسی راحت به مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق ساحلی، زمین تنیس رایگان، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، اتاق سیگار، غواصی، ماساژ تایلندی، پینت‌بال، استخر ویژه آقایان، جکوزی و سالن کنفرانس اشاره کرد.

هتل شایان

هتل شایان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش است که در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع ساخته شده است و ۱۹۳ اتاق دارد. این هتل در بهترین منطقه این جزیره قرار دارد و فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیش بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش نیز درست روبه‌روی هتل شایان قرار گرفته است. این هتل فعالیت خود را پیش از انقلاب اسلامی و در سال ۱۳۵۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس اضافه شد.

نیمی از اتاق‌های هتل شایان دارای منظره‌ رو به دریا و امکاناتی چون تخت‌خواب‌هایی راحت و تمیز، تلویزیون، میز آرایش و غیره هستند و به‌طور کل می‌توان آن‌ها را به دو دسته اتاق‌های داخل هتل و داخل مجموعه ویلایی هتل تقسیم کرد. روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته،‌ اینترنت در لابی، خشک‌شویی و اتو، خدمات بیدارباش، تراس، آسانسور، صبحانه و ناهار در اتاق، تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات تور، اجاره ماشین با راننده، خدمات نگهداری از کودکان، رستوران، چایخانه در فضای باز و سرپوشیده، کافی‌شاپ، امکانات کاری مثل سالن همایش، کنفرانس و اجتماعات، سالن بیلیارد، اتاق سیگار، مسیر دوچرخه سواری و پیاده‌روی و آلاچیق، ترانسفر رایگان رفت به فرودگاه از جمله امکانات هتل شایان هستند.

هتل بین‌المللی کیش

۵ هتل خاص کیش که در سفرتان باید تجربه کنید

هتل بین‌المللی کیش بزرگ‌ترین مجموعه هتل پنج ستاره جزیره کیش در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور است که در بهار ۱۳۹۶ تحت پوشش گروه هتل‌های بین‌المللی مهدسا در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع در ۱۴ طبقه فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید، دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت مجلل با امکاناتی چون تخت‌خواب‌هایی راحت و تمیز، تلویزیون، میز آرایش، اینترنت پر سرعت، بوفه رایگان و غیره است. فاز نهایی هتل بین‌المللی کیش در حال احداث است؛ این هتل در زمان پایان پروژه دارای ۳۳۶ اتاق با اشراف کامل به دریا خواهد بود.

هتل بین‌المللی کیش دارای امکاناتی چون روم سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور، پارکینگ سرپوشیده، خشک‌شویی، لابی شیک، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، کافی‌شاپ، تلویزیون کابلی یا ماهواره، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، رستوران، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مجموعه بازی کودکان در مجموعه سرپوشیده مجزا، زمین تنیس استاندارد و ارائه کلیه خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره، پکیج بازی‌های دریایی، سافاری و غیره است و از دیگر امتیازات آن می‌توان به نزدیکی هتل به مرکز خرید کیش و اسکله تفریحی اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش
 

هتل لوکس مارینا پارک مکانی مناسب برای لذت بردن از تفریحات دریایی جزیره کیش است. این هتل ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی دارد و امکانات پیشرفته‌ای چون غواصی، جت اسکی، کایت‌بردینگ، کلوب ورزشی (پاراسل، تیوب سواری، قایق سواری، جت فلایر، پدل بورد، گشت‌های دریایی و ماهیگیری)، پارک آبی و پارک ساحلی (با بیش از ۱۷ هکتار فضای سبز زیبا به‌همراه آب‌نما و گونه‌های گیاهی مختلف) را به مهمانان خود ارائه می‌کند.

تمامی سوئیت‌های هتل مارینا پارک کیش دارای منظره‌ای از آبی بی‌کران دریا یا پارک آبی جذاب این مجموعه هستند. سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، خودپرداز، استخر، اسکله، سونا، اسپا، رستوران فضای باز، سالن همایش، جکوزی، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس و آسانسور از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌آیند.

کد خبر 635762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha